Veelgestelde vragen: abonnementen verlengen

< Terug naar overzicht

Hoe en waar kan ik mijn abonnement verlengen?
Het verlengen van je jaarabonnement kan eenvoudig én voordelig online door met je naam en abonnementnummer in te loggen via deze link. Je ontvangt daarna een e-voucher die je aan de kassa's van een Plopsa-park naar keuze kan inwisselen voor het verlengde abonnement. Het verlengen van een abonnement kan ook aan de kassa’s van de Plopsa-parken. Het verlengen van een abonnement voor kinderen tussen 85cm en 99cm kan enkel aan de kassa’s en niet online.

Kan ik het abonnement van mijn kind(eren) ook online verlengen?
Het abonnement van een kind tussen 85cm en 99cm kan enkel aan de kassa’s verlengd worden. Je kind wordt hierbij opnieuw gemeten. Het is niet mogelijk om dit abonnement online te verlengen.

Vanaf wanneer kan ik mijn abonnement verlengen?
Je kan je abonnement gerust verlengen voordat het afloopt. De nieuwe einddatum van je abonnement is dan exact 1 jaar na de huidige einddatum van je abonnement. Verleng je je abonnement binnen het jaar nadat je abonnement verlopen is, dan gaat de verlenging meteen in en wordt de nieuwe einddatum van je abonnement 1 jaar na de verlengdatum.

Wat wordt de nieuwe einddatum van mijn abonnement bij een verlenging?
Wanneer je jouw abonnement voor de oorspronkelijke einddatum verlengt, wordt jouw abonnement voor exact 1 jaar verlengd, te beginnen vanaf de oorspronkelijke einddatum. Verleng je je abonnement binnen het jaar nadat je abonnement verlopen is, dan gaat de verlenging meteen in en wordt de nieuwe einddatum van je abonnement 1 jaar na de verlengdatum.

Moeten alle personen aanwezig zijn bij de verlenging van hun abonnement?
Ja, bij het verlengen van een abonnement aan de kassa of bij het ophalen van het nieuwe abonnementskaartje na een online verlengen, moeten alle personen aanwezig zijn.